diumenge, 6 de gener del 2013

Una mica de mí

Sóc fisioterapeuta, terapeuta natural (reflexologia, drenatge limfàtic, reiki, massatges...) i esteticista. Estic treballant en consulta pròpia des del 2002 com a autònoma (Moments).

Des de molt i molt petita tenia clar que la meva professió estaria enfocada a cuidar persones, no sabia en quin camp ni com ho volia fer, així que vaig començar als 18 anys pel món de l'estètica. Llavors als 19 anys vaig descobrir les teràpies naturals i vaig tenir clar que allò era el que m'agradava, intentar donar uns moments de benestar a les persones mitjançant diferents tècniques personalitzades. Des de llavors fins a l'actualitat no m'he deixat de formar en aquest sentit, decidint inclús fer la carrera universitària de Fisioteràpia per assolir una base molt més ferma del que faig.

El meu objectiu és transmetre tranquil•litat i benestar a les persones que em venen a la consulta. La meva filosofia és tractar persones, no pacients, no contractures, no malalties...sinó la persona en la seva globalitat física i emocional. Cada persona és diferent per tant cada tractament ha de se diferent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada